Det rullar på...

Det verkar som om allt kanske kommer lösa sig ändå...

Hehe, detta är då jag som försöker vara positiv!!
Hur tycker ni det går för mig? :P


klockan är nu exakt 15.34.
Jag väntar på att Jonas ska vakna, efter ha jobbat till kvart över sju i
morses.. Dagen går så mycket saktare när man har lov.
Inte för att jag klagar, absolut inte, tvärt om!!
Men jag önskar det fanns något man kunde göra.
Jag önskar att jag inte bodde på landet,
jag önskar Jonas inte... ja dem som känner mig vet..
Jag önskar jag hade egen lägenhet,
jag önskar jag kunde få svar på mina jobbsökanden..
Jag önskar......
Att jag inte vore så jävla patetiskt bortskämd..
Jag har allt och lite till ifall jag bara tänker efter,
men jag är för blind för att se.
Vill alltid ha lite mer, lite bättre.


image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0