Tröttheten tar över..

Är helt sjukt trött, sov inte så bra eller mycket för den delen heller inatt..



image24





Har precis har musik och kommunikations prov, provet var på den afrikanska folkmusiken..
Ifall jag har räknat rätt och skrivit dem svaren han anser är rätt, så har jag ett vg! :D

Fett najs!



Jonas!! Du är en fri man, sup inte sönder dig nu bara!!!


När man är så jävla trött så man ser dubbelt och knappt vet vad man heter, eller vart man är..
Då är det illa...
Men det har börjta bli en vardag, har sovit dåligt hela helgen..

Trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött och åter igen TRÖTT!


Låt för dagen!
Ben Moody ft. Anastacia - everything burns
Även filmmusik till fantastic 4
Lyssna på den!!!

image25



På lördag, blir det hela familjen i trollhättan för att kolla på då större delen av familjen kör folkrace..
Blir även en "introduktion" för Jonas..
Tycker fan synd om honom, att han ska behöva träffa min (något sjuka) familj.
Och alla på en och samma gång..

Mamma, styvfar, pappa, styvmor, bröder, systrar, och svågrar.. xD


image26






Snart slutproduktion då!!
Ser både fram emot det, men har ångest och panik som en galen ko!!

Har sådan jävla scenskräck, fattar inte hur jag klarade att sjunga en låt helt själv förra året..

image27




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0