Everything about you matters..

Vad ska man försöka hitta på att skriva om nu då..
Huvudet är tomt...
Precis som min mage..



Jag försöker, försöker verkligen!
Men tycks aldrig lyckas....


 Now that I got you in my life, I'd rather die thanloose you..



Imorgon blir det engelska nationella (speaking) klockan halv tio, orka!!
Men måste få det avklarat..



Måste verkligen göra färdigt slutprojektet, även fast det redan har skitit sig med betygen vad gäller det jävlafittprojektjävlafanskapet.. Hata skiten!
Vem fan är så dum och väljer att skriva om Mozart effekten när man aldrig har hört talas om det tidigare!!?? Jo Miss Ida Sofia Bergqvist!!


Är iaf klar med studioprojektet, även fast det låter förjävligt..



Nej nu får det vara slut med mina deprimerande bloggar, måste rycka upp mig!!
Jaja i morgon är alltid en ny dag, kanske jag kommer tänka lyckligare tankar då...
Eller??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0