Det snurrar!!!

Tankarna bara fladdrar runt i huvuduet,
vart ska jag ta vägen, hur ska det gå,
vad kommer hända, vilka kommer finnas kvar..

Vart ska jag börja!??


Jag vill bara skrika, skrika så högt jag bara kan...
Fast helst utan att någon ska höra mig, så dem inte förstår..
vad som egentligen pågår..



Jag älskar dig Jonas om du bara kunde förstå vilken stor plats du har fått i mitt liv på så kort tid...
Jag hoppas, eller jag vägrar låta dig försvinna!

Detsamma gäller:
Lizah
Ståhlgren
Mich
Cheryl
Frida
Hulda
Kudden
Camilla
Amanda

Fan vad svårt det var att göra en lista på folk man bryr sig om och älskar, självklart finns det fler.
Men det blir som om man har fått minnesförlust..


image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0